zaterdag 6 november 2010

Grad Damen - Goed in mijn vel. Gesigneerd

Grad Damen - Goed in mijn vel. Gesigneerd

Grad Damen - Goed in mijn vel. Gesigneerd

Gekregen als verjaardagscadeau maar het is niet mijn muziek, Winkelprijs is ¤ 20,oo bij mij ¤ 15,oo.

Daarbij is hij ook nog eens gesigneerd door Grad Damen zelf!

Cd bevat 2 singles 1 Hé jij, Waar was je nou? (2009) en Ik hou het meest van jou. (2010)

Tracklist

1. Hé Jij, Waar Was Je Nou2. Bekijk ’T Maar3. Elke Keer4. Geef Mij Een Momentje5. Jij Bent Mooier Als Je Lacht6. Alles Was Je Achterliet7. Huil Maar Niet Mijn Kind8. Mi Amore9. Dans Je Dromen Weg10. Ik Heb Jou Gemist11. Als Ik De Zomer In Jouw Ogen Zie12. K Lees In Haar Ogen13. Ik Hou Het Meest Van Jou

Ik accepteer betalingen via Paydutch of payppal Kijk ook eens GRATIS naar mijn overige advertenties. Ik heb er van alles opstaan van schilderijen, auto-onderdelen, bankstellen, laptop koffer en andere doe-het-zelf accessoires. Dus alles om uw inboedel op te fleuren

meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten