zondag 3 juli 2011

2 persoons Servies Blond Amsterdam Delfts Blond.Ik bied aan een Servies bestaande uit:Theepot.Kop en schoel Schaats.Kop en schotel Fiesen.Kom Bloem.Kom Hart.Gelieve in 1 koop Eventueel zonder de vooorraadpot en / of Kop en Schotels.Evenueel heb ik ook:Suikerpot.voorraadpot.Koekblik.Minimok Kleine boot (Sensokop maatvoering).Minimok Grote boot (Senseokop maatvoering).Blik Delfts Blond.Gekregen bij mijn house warming maar nu heb ik er dubbel en een aantal andere stukken die ik wil heb ik nog niet. Dus nog splinter nieuw, en nooit gebruikt. Ik zoek eventueel nog naar (Extra) Delfts blond (by Blond Amsterdam):LE's (Limited Edition's in Delfts Blond Stijl.2 Soepkommen.4 gebaksborden friet en stamppot.2 Eierdopjes Haan & Huis.1 Peper en zout stel.1 set Gebaksvorkjes.1 set Theelepeltjes.Dus ruilen of een of andere regeling sluit ik niet uit. Neem daarvoor contact met me op (via Mail aub). Ook voor extra foto's etc. Typisch hollands met een knipoog naar het verleden in een moderne levendige versie! Gebaseerd op oud klasiek delfts blau servies. Mail me voor meer info. Ik accepteer biedingen via Paypal of Paydutch. Kijk ook eens GRATIS naar mijn overige advertenties, Ik heb er van alles opstaan van Schitterende schilderijen, een prachtige 3 ladenkast, bankstel, een Blond Amsterdam Delfts Blond Theepot, Laptop-koffer, Tuin weerstation, Kamerplanten, diverse CD's en andere doe-het-zelf accessoires. Dus alles om uw inboedel op te fleuren
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten