zaterdag 12 maart 2011

6 Blond Amsterdam Stampotlijn Blauw Bord. (jongen & Meisje op fiets)Gekregen bij mijn house warming, maar ik spaar de Delfts Blond Lijn van Blond Amsterdam. ¤ 8,50 per stuk neem gewoon contact met me op voor een eventueele combinatie met andere advertenties.Verzending mogenlijk maar kosten koper.Overige Blond Amsterdam (Delfts Blond) Advertenties (dik gedrukt wil ik zeker verkopen de rest maakt me niet uit als ik deze vaak dubbel heb).Theepot.Kop en schoel Schaats.Kop en schotel Fiesen.Kom Bloem.Kom Hart.Voorraadpot.Suikerpot.Koekblik.Minimok Kleine boot (Sensokop maatvoering).Minimok Grote boot (Senseokop maatvoering).Blik Delfts Blond.Stamppotlijn Borden Blauw (Jongen Meisje op Fiets).Gekregen bij mijn house warming maar nu heb ik er dubbel en een aantal andere stukken die ik wil heb ik nog niet. Dus nog splinter nieuw, en nooit gebruikt. Mail me voor meer info.Ik accepteer biedingen via Paypal of Paydutch.Kijk ook eens GRATIS naar mijn overige advertenties, Ik heb er van alles opstaan van Schitterende schilderijen, een prachtige 3ladenkast, bankstel, een Blond Amsterdam Delfts Blond Theepot, Laptop-koffer, Tuin weerstation, Kamerplanten, diverse CD's en andere doe-het-zelf accessoires.Dus alles om uw inboedel op te fleuren.
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten